F A Q - (PREGUNTES FREQÜENTS)

Quedaré bé amb els plats tebis o freds?


Sí, perquè tots els productes estan pensats i elaborats per menjar a temperatura ambient. Tot està pensat per estalviar costos i feina a l'hora d'haver d'escalfar. Tot i això, si desitgen tenir algun plat calent, podem portar l'estructura de cuina per escalfar amb un cost addicional. En el cas que hi hagi poques persones, hi ha possibilitat que el mateix client s'ho escalfi seguint unes petites pautes que li donarem.




Ens quedarem amb gana amb el menú tipus pica-pica?


No, perquè ja tenim molt ben estudiades les quantitats de menjar que es consumeixen en cadascun dels diferents càterings.

El que és molt important, és que tinguem el màxim d'informació de l'esdeveniment que es desitja realitzar, ja que a l'hora de calcular les quantitats de menjar, tenim en compte molts paràmetres com l'hora, el lloc, el motiu de l'àpat, el perfil dels convidats (si són estudiants, empresaris, família amb nens, esportistes...),etc.




Ens podem portar nosaltres les begudes o fer-nos el muntatge?


Totes les partides del pressupost van desglossades i el client amb previ avís, pot subministrar-se d'allò de què disposi. Begudes, pastissos ...

Bonàpat no posa limitacions. Precisament, la nostra filosofia de càtering, és facilitar al màxim les coses als nostres clients.




El material d'un sòl ús què inclou?


Inclou mantell, plats, escuradents tipus forquilla i les safates ovalades per al producte.




Tenen productes per al·lèrgens?


Sí, però és molt important fer-nos-ho saber a l'hora de la sol·licitud del pressupost. En el cas que no ho sàpiguen, cal indicar-ho com més aviat possible ja que pot fer variar el pressupost final




Qui són les persones que venen a casa meva a muntar?


En tots els casos hi va al gerent, el cap de cuina o la directora comercial amb l'equip de treball; i si són pocs comensals el cap de cuina o la directora comercial.




En quant de temps he de reservar?


No hi ha un temps mínim, però recomanem que es realitzi tan aviat com es pugui i sobretot amb dates assenyalades.




Em compromet en alguna cosa el pressupost?


Encara que li personalitzem el màxim possible, no té cap cost per al client.




Què haig de fer per tenir la reserva en ferm?


A partir del moment que es fa la paga i senyal del 50% queda la reserva en ferm.




Amb quant de temps haig de confirmar els comensals exactes?


Mínim 3 dies laborables abans de l'esdeveniment.




En quant temps han de venir per muntar-ho tot?


Depenent de la quantitat de persones, però sol ser entre mitja hora i una hora.




Si ho faig a casa, quant d'espai necessiten?


El mateix espai que necessitaríem si fes un esdeveniment asseguts. En el cas de dubtes, pot consultar-ho amb la directora comercial i es coordinaria una visita a l'espai.




Com puc i quan haig de pagar?


Del pressupost total que li passem, cal abonar el 50% abans del servei per tenir la reserva en ferm i la resta en acabar. (Si aquesta modalitat no anés bé, li buscaríem una altra opció).

Es pot pagar amb transferència, efectiu o targeta de crèdit (avisar amb anterioritat). També hi ha l’opció de pagar amb crèdit de caixa consum, sempre que aquest s'aprovi.




Per què Bonàpat?


Perquè Bonàpat no només aporta qualitat en els seus productes sinó que és formal i professional en el servei així com diferent amb els seus muntatges




Quina diferència hi ha entre Bonàpat i els altres càterings?


A Bonàpat ens hem especialitzat amb el càtering assemblatge, aquest servei és basa en fer el parament de taula al lloc de l'esdeveniment amb els plats acabats i llestos per menjar.

Fem un parament de taula pràctic, elegant, original i sense necessitat d'estructures de cuina i cambrers, la qual cosa representa un gran estalvi per al client.





whatssapp.jpg
  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Wix Google+ page

Espai de Gastronomia  Can Toscà - 17199 Canet d'Adri - Girona -  

609 816 329   620 932 933   info@bonapat.cat